سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزدیکترین مردم به پیامبران ، داناترین آنان است بدانچه آورده‏اند . [ سپس برخواند : ] « همانا نزدیکترین مردم به ابراهیم آنانند که پیرو او گردیدند و این پیامبر و کسانى که گرویدند . » [ سپس فرمود : ] دوست محمد ( ص ) کسى است که خدا را اطاعت کند هرچند نسبش به محمد ( ص ) نرسد ، و دشمن محمد ( ص ) کسى است که خدا را نافرمانى کند هرچند خویشاوند نزدیک محمد ( ص ) بود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :2
کل بازدید :39670
تعداد کل یاداشته ها : 28
103/2/7
6:22 ع

در وداع آخرش نیز با قرآنی مانوس بود که خاندان بزرگش نزدیکی به آنرا توصیه نموده بودند.

آموخته بود که چون پدربزرگ،پدر و عموهای شهید وجانبازش برای درنوردیدن اقیانوسها و رسیدن به ملکوت می بایست شنا کردن بیاموزد و به رسم خاندان جلیل القدرش در این راه بیقراری میکرد.او از خاندان استوار مردی همچون حاج صاحبعلی کنگری بود همو که در چند روز دنیا در تربیت فرزندانی صالح کوشیده و مردانی فرزانه را تحویل جامعه داده بود که در دیانت و تقوا زبانزد عام و خاص بودند.از دامن پاک مادری بیرون آمده بود که شیرزن صحرای کربلا را اسوه خویش میدانست.عموی وی یوسف کنگری شهید قافله نینوایی بود که خمینی کبیر قافله سالار آن بود و پدر بزرگش یگانه مردی که شهادت را برگزیده بود تا چند روز دنیا را در بستر عافیت ترک ننماید. 

در روز دوم فروردین عزیزی از میان ما پر کشید .

مهندس محمد مهدی کنگری مربی و قهرمان شنا و واتر پلوی کشور و غواص بین المللی  دار فانی را وداع گفت وی متولد بیست و دوم دی ماه 1364 بود و از6سالگی ورزش شنا را آغاز نمود و در طول زندگی پر بار خود عزیزان زیادی را با ورزش شنا آشنا نمود . فردی متعهد و مومن بود که رضایت خلق خدا گواه بر این مدعاست . روحش شاد.چهلمین روز درگذشت این جوان فرزانه را بهمراه همسنگران یوسف،بسوگ می نشینیم و علو درجات ایشان را از درگاه خداوند مسئلت داشته و صبری جمیل بر پدر و مادر داغدارش خواهانیم.